morgontv

lagom till när TV4 nyhetsmorgon börjar sända ett inslag om kaffe går jag ut i köket för att brygga kaffe! vilken tajming. jag gillar att se på nyhetsmorgon på helgen, eller se och se, jag har tvn på och tittar ibland, gör annat ibland. det är ofta en trevlig blandning av ämnen. efter kaffeinslaget ska dom idag prata om handväskor och hur man kan göra för att ge barn bättre självkänsla. tre inslag på raken som passar mig! synd bara att dom ska klämma in så mycket reklam emellan...

inslaget om självkänsla ser jag framemot då det är en av mina största utmaningar på jobbet. att stärka ungarnas självkänsla. ibland gäller det att först och främst hitta en liten, liten gnutta självkänsla för att ha något att kunna bygga vidare på.

mot tvn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0