goda nyheter

imorse innan jag åkte hem från jobbet (vilket blev senare än planerat då det var brist på vikarier) fick jag en förfrågan från min chef. han, och en av dom högre cheferna, vill att jag ska skriva dom planeringsdokument som upprättas kring varje inskriven ungdoms behandling. det känns jättekul eftersom jag gillar att skriva och jag har saknat mer administrativa arbetsuppgifter. chefens förfrågan kom utifrån att han tycker att det jag skriver i form av daganteckningar och periodsammanfattningar är "av hög kvalitet" och att han själv inte hinner med att skriva planeringsdokumenten. då jag inte förväntas hinna göra det här under mina ordinarie arbetstimmar är dom villiga att betala den övertid som krävs för att planerna ska skrivas. yey. :-)

Kommentarer
Postat av: Solli

låter spännande!



svar: vad kul att du gillar mina gyminlägg :o)

Hoppas d gick bra på ditt core o spinning pass idag!



hur gick det med halsduken du virkade? är det svårt att virka i det mönstret?

2008-10-21 @ 01:18:11
URL: http://solli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0