febrig och ynklig

efter en hyfsat hysterisk dag på jobbet ligger jag nerbäddad och orkar knappt se på tv. jag har så ont i halsen att jag snart kommer att välja att dregla istället för att svälja! in ens mucoangin hjälper...

igår hade vi planering under fömiddagen på jobbet och det är oftast rätt tufft att komma in och börja jobba mitt på dan. det innebär i praktiken att barnen får 8 olika ställföreträdande föräldrar under en och samma dag. inte så konstigt att det var high chaparall resten av dagen kanske?

dessutom arbetade vi första passet med vår nya kollega. på natten sade han att han var helt utmattad och absolut inte ville jobba på vår enhet. yippiekayey! vilken härlig inställning... det kan bli en dryg tillvaro på jobbet framöver med andra ord.

Kommentarer
Postat av: Agneta

Oj... Kanske inte så bra inställning efter första dagen.

2009-04-24 @ 13:37:46
URL: http://atomflickan.blogspot.com
Postat av: annaisa

agneta: nja... även om man har den inställningen kanske man ska hålla lite låg profil till en början!

2009-04-27 @ 18:55:24
URL: http://annamartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0