bröllopsrapport

det gick bra. inte så att det är det bästa jag har varit med om under hela mitt liv men det gick ändå riktigt bra och jag hade kul. jag tycker alltid det känns lite konstigt att hamna i stora folksamlingar där många, för att inte säga dom flesta, redan känner varandra. men jag hade trevliga och omtänksamma bordsgrannar så hela tillställningen var ett nöje. lika mycket nöje var det kanske inte att sova mellan 4 och 6 och sen vara pigg och längta hem när bussen inte gick förrän 11.15... jag höll på att gå sönder av hemlängtan men det gick bra det med.

när jag kom hem slocknade jag nån timme i soffan innan jag gick ner på gymmet. jag hade tänkt mig body pump trots att jag ogillar instruktören som skulle köra men passet var fullbokat så det blev lite crosstrainer och mage. sen köpte jag en pizza som inte var särskilt god, jag åt halva och slängde resten. sen slängde jag mig i säng.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0