mer sjukdomsklagan

idag känner jag mig som killen i nässprayreklamen. ni vet han som öppnar ambulansdörren och det bara rasar ut snorpapper, eller näsdukar if you want. jag nyser och nyser och snyter och snyter. mellan snytningarna dricker jag echinacea, äter apelsiner och tuggar på ingefära. jag måste bli frisk till på fredag. på fredag ska vi ju åka upp till fjällen med jobbet. det är jag, min kollega och 4 ungar som ska iväg och åka skidor fre-sön. och jag vill verkligen att det ska bli av! men med tanke på hur mycket friskare jag är idag än igår så kanske det går vägen.

imorgon är det också ett infomöte angående vilka som ska varslas. om jag inte får tag på nån att samåka med så uteblir jag nog trots att jag är nyfiken och gillar att ha koll på vad som är på gång. dom trodde att mötet skulle ta ca 45 minuter. det är den tid det tar för mig att cykla dit och tillbaka. om jag hade varit fullt frisk hade det inte bekommit mig men nu känns det onödigt att göra den ansträngningen om jag kan slippa! haha. jag kommer att förvandlas till en liten latmask om jag inte blir frisk snart!

obs! ni missar väl inte att grey's anatomy börjar ikväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0