är lediga dagar kortare än andra?

herreminje vad fort tiden går på dagarna! ok, jag var väl inte uppe med tuppen direkt ; ) men ändå.

jag vaknade nån gång mellan 9 och halv 10, stack iväg på en morgonjogg, duschade, åt frukost och läste metro. jag pratade i telefon med personalchefen och bestämde mig för en secondhandrunda. och nu är klockan 14.45 och jag ska äta lunch! vad hände med alla mina timmar? jag känner mig snuvad på min lediga dag.

imorse stod jag iaf, iklädd morgonrock och med tandborsten i mungipan, och tittade ut på gården när jag fick syn på min granne och fd kombo. han stod, iklädd morgonrock och med ciggen i mungipan, och tittade ut på gården. vi vinkade glatt till varandra och fortsatte sedan att titta ut på gården. det kändes glatt att börja dagen med en vinkning tvärs över gården!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0