duktig flicka

idag har jag redan diskat och dammsugit och städat badrummet. det tycker jag är duktigt för att vara jag. jag brukar skjuta upp dammsugningen i evigheter trots att det bara tar 5 minuter. 37 kvm är inte så stort att man ska behöva skjuta upp det. jag vet inte varför jag gör så men hela jag stretar emot när det gäller just dammsugning. jag blir förbannad på att det står grejer överallt och att man stöter i saker hela tiden och sladden trasslar in sig och gud vet vad. argh!

nu ska jag iaf gå ner på stan och se om jag hittar en födelsedagspresent att skicka till storasyster. hon fyller 30 på lördag och det känns riktigt pissigt att inte få vara med och fira. men jag har inte möjlighet att åka upp igen när jag nyss var där. det får bli en annan gång. kanske får det bli en bok eller nåt smycke - det är ju bra om det inte kostar en förmögenhet bara att skicka presenten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0