kastar sten i glashus

just nu är jag vanvettigt less på dom bloggar jag läser dagligen. inget ont mot er som bloggar och jag kommer garanterat att fortsätta läsa ändå! men jag upplever att det bloggas om samma saker överallt. läser jag ett till inlägg om hm's kortärmade körsbärskofta så vet jag inte vad jag gör!

jag gör inga anspråk på att ha en mer intressant och originell blogg. jag bara konstaterar att dom bloggar jag följer är rätt enformiga. så jag vill gärna ha tips på prima bloggar som skriver om lite mer än nitprydda high heels från topshop. träning, friluftsliv, jobb och studier, inredning, familj osv - anything goes!

kom igen nu! gör reklam för din egen blog eller puffa för nån annans! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0