när mer än halva dan har gått

jag känner mig fortfarande lite förkyld och har ingen som helst lust att gå och träna ikväll. eller jo, jag vill träna men inte nåt av passen på gymmet. jag vill vara hemma. så jag funderar på att gå och köpa mig en pilatesboll istället. vi får se.

sen skulle jag behöva gå förbi apoteket och handla BUS för igår på body pumpen insåg jag att jag är sjukligt blek.

jag hittade ett paket chocolatechipcookies med utgånget datum i mitt skafferi, hur nu det kunde hända? jag som sätter i mig alla kakor så fort jag ser dom. hursomhelst så var jag ju tvungen att öppna och proväta. kan meddela att det inte var nåt fel alls på dom... försvinner kalorierna efter att bästföredatumet gått ut?

åsså har jag konstaterat att jag dricker mycket thé.

 

Kommentarer
Postat av: Mindy

gott med te..kul att ha så många att välja mellan..vilken är favoriten?

2009-01-19 @ 16:54:41
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: annaisa

mindy: svår fråga! men jag tror att friggs "orientalisk kanel" ligger bra till och när jag vill ha svart thé så blir jag alltid nöjd med en kopp "lust & fägring"

2009-01-19 @ 19:37:04
URL: http://annamartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0