panta mera

idag har jag varit helt pantad i huvet. jag jobbade ju igår (på det stora hela en bra dag på jobbet) och hade jour till imorse. och lönesamtal med chiefen direkt efteråt vilket ledde till att jag kom hem strax före 11. efter att ha ätit lunch och ordnat lite med viktiga papper så somnade jag i soffan och det var i princip omöjligt att vakna till igen där vid 15-snåret... however så lyckades jag masa mig iväg på träning och nu sitter jag pall. ska inte röra en fena, bara prata lite i telefon.

lönesamtalet var... hmmm... ja, det var ett samtal där min närmsta chef informerade om vilken av grupperna för det årliga lönepåslaget (som förhandlats fram tillsammans med facket)  jag befann mig. jag hamnade i mellangruppen vilket innebär en ökning på ca 700 kronor/månad. det är jag nöjd med och jag fick veta lite om vad jag gör på jobbet som leder till att jag hamnar i den gruppen. vi pratade också lite om sånt som jag behöver göra mer av. min största brist är, inte helt oväntat, min korta erfarenhet av arbetet som behandlingsassistent.

nä, nu tar jag mig en ruta choklad, 70%, och kryper ner under filten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0