semester eller?

vecka 6 är jag ledig, helt freakin' ledig! och jag vill åka bort, gärna rätt långt bort.
tyvärr känner jag ingen som har möjlighet att åka med på semester då. jag har iaf ägnat nån timme åt att kolla upp vad som finns i resväg den veckan och det finns ju faktiskt en del olika resor. men ska jag resa ensam så är jag lite kräsen när det gäller destinationen. det kanske är obefogat men jag har inte lust att åka som ensam, ung tjej till egypten eller marocko tex.
ett alternativ är förstås att ta tåget till sthlm och boka in ett par nätter på hotell. för är det semester så vill jag bo på hotell! :-) men jag vet inte. kanske ska besöka resebyrån på tisdag. för jag skulle gärna åka till rom, barcelona, madrid eller liknande.

känner jag mig själv rätt så blir det säkert ingenting alls...

förresten så är mina bihålor så igentäppta att jag blir yr i huvet av att sitta still i soffan.

Kommentarer
Postat av: jessica

Hej! har du någon fråga kring diabetes? Ställ frågan på min blogg - ingen fråga är för liten/ stor, våga fråga! :D

2009-01-24 @ 20:51:22
URL: http://jessicajohanssons.blogg.se/
Postat av: ebba

rom är verkligen världens mysigaste stad, har du möjligheten så åk dit!

2009-01-25 @ 23:58:57
URL: http://abolh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0