she's got rythm

jo, alltså igår bestämde jag mig för att gå på dans, gubevars.

jag har alltid gillat att dansa. vilken dans spelar mindre roll, bara jag får röra mig till musik. så när jag såg att ett band som jag dansat till förr skulle spela här så gjorde jag slag i saken. det bästa med att gå på "styrdans" är ju att man likaväl kan gå dit själv som tillsammans med nån kompis - man dansar ju ändå med olika herrar hela tiden. jag hade en riktigt trevlig kväll och dansade som bara den. det tog förstås ett tag innnan jag vågade mig på att bugga men även det gick över förväntan. jag antar iofs att jag inte kan ta på mig äran för det utan det beror nog mer på eminenta kavaljerer! :-) när det gäller dans är jag mer brydd om att männen ska vara bra på att dansa än ålder, utseende osv. jag dansade bla några snabba bugglåtar med en morfarsliknande herre och det var superskoj!

summasummarum är jag fortfarande på bra humör efter gårdagskvällens bravader!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0