tisdagsbio

ikväll var jag på bio. jag såg den fem(?)faldigt guldbaggebelönade maria larssons eviga ögonblick. den var bra, riktigt bra. jag gilla skildringar av vanliga människors liv förr i tiden i sverige. såna filmer/böcker får mig att tänka på mina egna förfäder och vad dom fick vara med om. ikväll började jag tänka på farfar mitt i alltihop och då var jag glad att salongen var helt nersläckt så ingen behövde fundera över varför jag grät när det inte var sorgligt i filmen (just då iaf)!

nu ska jag fika lite och krypa i korgen. vi har möte på jobbet imorgon och hon jag hade tiggt skjuts av har magsjuka. urk! så jag får välan cykla som vanligt jag.

nattinatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0