det jämnar ut sig

idag har jag så tråkigt, så tråkigt, så tråkigt. jag undrar om det är ett straff för att jag hade så roligt igårkväll?

imorse vaknade jag massor av gånger trots att jag inte somnade ordentligt förrän efter 05. det är oftast så för mig när jag har varit ute på fest och druckit alkohol. jag steg iaf upp vid 10.30 och parkerade i soffan med lite frukost. jag har tagit en promenad också. och lagat mat, stekt laxfilé med kikärts- och broccolimos. låter kanske skumt men smakade gott. sen har jag druckit kaffe med ben & jerry som sällskap. och nu har jag alltså så tråkigt att jag snart självdör. nåväl om ca 2 timmar blir det träning åtminstone!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0