fredagkväll hos mig

den här veckan har gått så galet fort! mina två arbetspass gick galant och däremellan har jag hunnit ha nån slags magåkomma som nästan gjorde att jag blev hemma från arbetspass nummer två.
usch, vad jag kände mig ynklig när jag låg i min soffa och kväljdes så fort jag rörde på mig. det gick flera timmar utan att jag vågade resa mig för att hämta ett glas vatten. men vid 22-tiden på kvällen vågade jag klättra upp i loftsängen för att sova. och det blev iaf inte värre. men magen är fortfarande mycket bubblig och mystisk.

nu ska jag vara ledig i dagarna två och bara ta det piano. apropå piano så ser ni väl på "så ska det låta"? david som är med i samma lag som kikki d är ju sååå bra. och det hade jag tyckt även om han inte kom från samma stad som jag och hade dansat i samma streetdancegrupp som jag. då fick jag det sagt också! men david har talang för't och det har nog inte jag, inte på samma sätt iaf... jag gör mig nog bättre som behandlingsassistent än som musikalartist.

heja david!


update: nämen nu sjunger han ju mamma mia på tyska! vilken pärla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0