fullspäckad måndag

hittills idag har jag hunnit med en hel del, för att vara jag åtminstone. jag började som vanligt med en promenad. fortsatte med virkning, nyhetsläsande och SKURADE sedan UGNEN!!! allt detta innan klckan slagit 9. efter lite tidsfördriv hade klockan hunnit bli 10 och jag kunde hänga på låset på jula och köpa mig en polygrip. med mitt nya verktyg kunde jag börja skruva och muttra nere i cykelkällaren. i söndags köpte jag nämligen nya cykelkorgar och den där fram skulle monteras fast med verktyg som jag inte ägde. jag hann just såpass klart lagom för att hinna svischa iväg på vc för cellprovtagning, yiiihaaa! vad kul! not.

men nu har jag både lunchat, diskat och läst dagens post. och mitt i detta är jag så kaffesugen at jag snart dööör. men i eftermiddag ska det fikas och kollas på färsk bäbis hemma hos fina kollegan k. det är utlovat både kaffe och cheesecake så jag försöker hålla mig.

och sen när jag väl är hemma igen så ska det tränas och ätas middag och kollas på cityakuten. sen är det sovdags igen för imorgon är det jobb som gäller.

jag tycker att dagarna går förbi alldeles för fort! jag hinner inte njuta av dom på det sätt jag vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0