lovely tuesday

jämfört med förra veckan så mårt jag nu som en prinsessa!
jag är övertygad om att en av orsakerna är det fantastiska vårvädret som gör att det droppar från taken. solen gör mig mycket piggare och jag orkar göra annat än halvligga i soffan.

idag tror jag bestämt att jag ska ta en tur till falun och kolla läget. jag ska spana efter en miniliten plattång som jag sett att en frisör säljer till ett bra pris. sen blir det ju per automatik att jag kollar in vårkläderna... fast jag behöver inga kläder. kanske några tröjor till jobbet då jag alltid lyckas fläcka ner mig... den senaste tröjan som drabbades hade jag lyckats göra apelsinfläckar på. på baksidan av överarmen hur nu det gått till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0