ooops

för några veckor sedan kommenterade jag i min kollegas blogg (en tänkvärd blogg som bör föräras med ett besök!). men mina fingrar var snabbare än min hjärna och jag hann skicka iväg kommentaren innan jag tog bort min bloggadress... så min blogg är alltså inte längre min, bara min.
andra människor kan hitta hit och veta att det är jag som inte orkar ta mig i kragen utan mest bara gnäller och äter mat. egentligen är det ju inte så stor skada skedd då mitt liv ser ut just så, just nu. men vissa saker kommer inte att hamna här numera och det är lite synd, för idag skulle jag vilja skriva ett lååångt inlägg i en viss fråga men det skulle alltså kunna bli lite weird.

och nu blev detta helt oavsiktligt en äcklig teaser. men eftersom mina inlägg oftast är av icke-anonym karaktär så kvittar det i det stora!

nu blir det träning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0