rajraj

jag är så glad att jag har dom arbetskamrater som jag har! ikväll har vi festat till det, iofs var inga från mitt arbetslag med men andra kollegor och jag var ute och headbangade lite...

tre snubbar dök upp hemma hos mig redan vid 17-tiden. efter nån timme gick vi ut och käkade på thairestaurang (jag åt grillspett med jordnötssås. yumyum!). där slöt en dam och en herre upp. sen gick vi på nåt som kallas för "hela huset gungar" och ännu en herre anslöt sig. det var en av dom roligaste saker jag har varit med om på länge! i en sal var det styrdans, i en annan schlagerbar och i den tredje var det hårdrockscoverband. självklart tillbringade vi kvällen rockandes!
efter en ostmacka och ett glas mjölk ska jag ta och krypa ner under täcket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0