saker som hänt som jag inte har bloggat om (förrän nu)

- 11 personer har blivit varslade på mitt jobb och, tack och lov, är jag inte en av dom! stämningen på jobbet är således inte så happy men jag är happy över att jag har min socionomexamen eftersom det var den som räddade mig.

- min kära mamma har fyllt år och jag har varit sååå ledsen för att jag inte kunde vara med och fira henne för nu har det gårr för längesen jag kramade på lilla mamma. men hon kommer hit till mig om 3 veckor!

- jag har påbörjat en ny virkning helt ovetandes om att min gamla klasskompis har påbörjat exakt samma mönster men i göteborg. nu parallellvirkar vi via facebook. mycket lustigt sammanträffande : ).

- storasyster och hennes sambo har äntligen köpt ett hus. dom har vunnit en budgivning tidigare men drog sig ur då dom insåg att det skulle bli för dyrt. nu måste jag planera in en resa uppöver i vår!

- jag har hämtat ut mitt paket med liselotte watkins-saker från hm home. och jag älskar hennes design. underbart. fast jag vet inte vad jag ska med nästan 3 meter tyg till just nu. men en dag. i framtiden.

- jag har insett att jag tappar onormalt mycket hår och har börjat käka små piller från hälsokosten som heter hårkontroll. hoppas att det hjälper... jag har ingen lust att bli skallig innan jag är 30. jag undrar om det beror på stress och press?

- jag har pratat i telefon med farmor vilket skapade en enorm längtan efter skog, sjöar, gummistövlar och allt annat som finns utanför stan. jag längtade tom efter myggor!

men nu är det fredagkväll och jag ska jobba hela helgen. det känns lite sisådär, men det blir skönt att vara helt ledig så när som på fredagen nästa vecka.

hoppas att alla därute får en skön helg!




Kommentarer
Postat av: Solli

tråkigt att det är varsel på ditt jobb med! men vilken tur att du får stanna kvar :-)

hoppas du har haft en fin helg,

kram!

2009-03-15 @ 15:52:19
URL: http://sollis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0