NU passar det minsann

jahapp. efter att ha legat och svettats och vridit mig ungefär en timme utan att kunna somna började jag så sakta slumra till och vad hände då? jo, DÅ behagar fjärilsmannen slå en signal. han hade haft sååå mycket att göra i helgen eftersom han hade varit bortrest i en vecka. hallå där! ett ynkligt litet telefonsamtal hade han väl kunnat klämma in?

han var på kurs på annan ort och det hördes att det inte var bara mineralvatten som druckits den kvällen. undrar varför han inte vågar ringa när han är helt nykter? teorier om detta? anyone?

jaja, nu kallar jobbet på mig. idag har kidsen skolavslutning om jag inte minns helt fel. hoppas vädret håller i sig!

Kommentarer
Postat av: mumari

God morgon! Hoppas du får en härlig dag!
Välkommen till min blogg och tävla om en CupCake-top! :o)

http://mumari.se/2008/june/vinn-en-cupcake-top.aspx

2008-06-03 @ 07:04:58
URL: http://mumari.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0