update om fjärilsmannen

fjärilsmannen ja... vi pratades vid för ca en månad sen och jag har hela tiden, varje ledig dag tänkt ringa honom igen. MEN jag har hela tiden hittat på ursäkter för att inte ringa, det är för sent, jag är för trött, han jobbar osv.

häromdan tog jag mig i kragen och ringde upp, självklart svarade han inte så när jag äntligen samlat mod. men igår när jag jobbade hade han ringt 4, 5 gånger. så jag ringde honom idag när jag hade kommit hem och sovit en snutt. nu är jag varm i hela magen och fjärilarna vispar runt därinne! jag har bokat biljetter och åker norrut om ett par veckor. då måste jag se till att vi verkligen får träffas igen.

jag, som skarpt ogillar att prata i telefon, njuter av att få prata med honom. vi kan blanda allvar och skoj och till och med smyga in lite komplimanger emellanåt ;-) nu längtar jag som en tok efter att få åka upp!

nu måste jag ut och springa lite, det spritter i kroppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0