fullt upp

nu har jag tid för en liten paus hemmavid före kvällens festligheter.

jag hann packa upp lite badrumsgrejer imorse innan det bar iväg till falun för fika på ett riktigt mysigt café med två från jobbet. caféet låg alldeles invid gruvan. jag åt och smaskade så jag nästan blev illamående men det var ju sååå gott! först en ostsmörgås på hembakt grahamsbröd med äpple och lingon, sen chokladkaka med valnötter och daim. burp. tur att det dröjer innan middagen!

efter en snabbdusch och tillfixning ska jag ta bussen hem till en (annan) jobbarkompis för att därifrån gå vidare till personalfesten. jag tänker ta bussen 16.20 så det är nog bäst att jag snabbar på nu! som tur är vet jag redan vad jag ska ha på mig. :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0