ironi

vad ska man säga? jag fick ett samtal från en kommun jag har sökt jobb hos. denna gång var det:

tamtadaaa!
BORLÄNGE

jag verkar ha något som tilltalar folk från dalarna... hmmm... jag undrar vad? är det min bonniga attityd? mina bristande erfarenheter? eller kanske är de bara så glada för att någon överhuvudtaget söker jobb här?

oh well, det verkar som att jag än en gång denna vecka måste yttra orden you snooze, you lose.

för övrigt börjar jag undra om jag någonsin kommer att få återse det jag packade ner i flyttlådorna för två veckor sedan...

en sak till bara. jag tror att jag saknar min roomie. kommer att bli konstigt när han flyttar till sin lägenhet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0