kikar in och säger hej

hej!

jag lever och frodas i solen. jobbade över i natt och nu har jag äntligen fyllt upp matreserven. jag har handlat sånt där tråk som jag förväntar mig alltid ska finnas hemma, vinäger, chilisås, mjöl, socker, plastfolie, tomatpuré osv. skit, jag glömde bakplåtspapper. jag använder otroligt lite mjöl och socker så jag var lite crazy och köpte finsiktat dinkelmjöl och fruktsocker istället för dom gamla vanliga varianterna. typ 300 påsar av olika ärtor, bönor, fröer och kärnor åkte också med hem. när jag inte kan äta som jag vill på jobbet så tänker jag att jag ska vara extra duktig hemmavid! får väl se hur länge det håller...

igår var fö en helt crazy dag på jobbet, från morgon till mitt i natten. nu snurrar det i mitt huvud men jag måste ner på stan för att göra lite nyckelkopior, skaffa en ny bankdosa och köpa ansiktsrengöring och äpplemos. sen kan jag sitta stilla en stund innan det är dags för mat och träning och sist men inte minst tv-kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0