lääängtar

oj vad jag längtar tills lägenheten är min! min room mate har ännu inte fått tillgång till sin nya bostad och jag börjar känna mig liiite frustrerad. men han är ändå en mycket bra room mate då han gärna vill ta med mig på saker och ting, gymmet, fester, puben osv. han är glad, trevlig och hjälpsam, vilket känns mycket värdefull när man inte känner någon och inte är bekant med staden man bor i!

på den här veckan har vi hunnit med den engelska puben samt rockklubb. och jag har druckit fler öl än jag gjort på länge! både bra och dåligt that is.

idag ska jag fixa lite med ett "övernattningskit" eftersom jag ska jobba journatt och behöver lite duschgrejer å sånt att ha på jobbet. solen lyser och det ser jätteskönt ut ute så det blir en promenix!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0