lööövli söndag!

en sån underbart härlig dag! ok, jag har bara varit vaken drygt en timme men ändå. vaknade pigg och glad efter en personalfest med många nya människor, fantastiskt god mat, rött vin och massor av skratt. pratade lite med storchefen som tyckte om mina nya skor (som fö var överraskande sköna att ha på en hel kväll)!

jag hann inte ta bussen så jag cyklade istället och jag hade inga som helst problem att hitta hem till min kollega. det var värre att hitta hem till mig själv efter kalasandet... det var mörkt och jag var kanske inte superskärpt i mitt lilla huvud. men som vanligt när jag är ute och irrar så kommer jag fram dit jag ska, även om det kan vara lite omvägar för att komma dit. jag somnade gott och vaknade tidigt och nu har jag gått en promenad och ätit gröt.

trots att solen skiner och det är jätteskönt ute så får jag nog lov att stanna inne ett tag. jag känner att jag behöver få lite ordning här i lägenheten. tex flytta in alla kläder i garderoberna så jag får bort lite kartonger. dessa flyttlådor har dominerat mitt liv dom senaste månaderna och nu är jag less! framåt marsch!

Kommentarer
Postat av: Lexie

så skönt att solen skiner :D

2008-04-20 @ 09:19:24
URL: http://musicofc.blogg.se
Postat av: Rebecca

Och vi ska ut o måla staket. Underbart....eller inte

2008-04-20 @ 09:23:15
URL: http://rebcca.blogg.se
Postat av: annaisa

lexie: jajamen! nu har jag glidit runt i solbrillor också!
rebecca: en liten stund kan det ju vara kul att måla men ett helt staket lät väl sådär... :)

2008-04-20 @ 15:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0