obloggbart

jag har sååå mycket jag skulle vilja skriva om. men med det jobb jag har så går ju inte det. när man jobbar så nära människor som jag gör kan jag inte berätta om många saker som händer på jobbet. det finns alltid en risk att någon som inte ska läsa läser och lägger ihop små yttepyttebitar av information och får reda på saker som ingen ska få reda på. så tyvärr...

däremot kan jag säga att jag känner mig oerhört stolt över att ha blivit utvald för den tjänst jag har. jag vet att jag kommer att göra massor med fel och osluga saker en lång tid framöver, men jag hoppas att jag lär mig av misstagen. det är egentligen helt fantastiskt med ett jobb där man vet att det kommer att dröja minst några år innan man får kläm på saker och ting!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0