puh, vilken tur

jag lyckades precis undvika en mycket pinsam situation! eftersom jag behöver utrusta mitt kök med saker som plastfolie, fryspåsar basvaror till skafferiet och liknande har jag gjort en lååång shoppinglista. jag skulle precis ta hojen ner på ICA maxi när jag kom på att jag skulle kolla saldot på icakortet så att dom överförda pengarna hade kommit in- tillgängligt belopp 149:32.

jag rodnar vid blotta tanken på att jag var this close to stå i kassan med massor av varor inblippade av kassörskan och inga pengar att pröjsa med! eller jo, jag hade ju kunnat betala med visa men det var inte så jag hade tänkt mig det hela... 

så jag tror jag käkar lunch istället och struntar i fryspåsarna! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0