skuggfajtas

mitt  möte med medlemstränaren på det nya gymmet gick bra. han var vänlig och började lägga upp ett styrkeprogram som skall komplettera bodypump-klasserna. även om det är samma muskler som tränas så är det med andra övningar. sen tyckte han att fria vikter borde vara bra för mig som behöver funktionella muskler som kan samarbeta och användas i närstrider och liknande ;-). jag kunde ju inte annat än hålla med.

efter att ha resonerat en stund gick vi ut i självaste gymmet och gick igenom övningarna.
majj lård vad jag känner mig löjlig när jag står/sitter i skumma maskiner som ser ut som medeltida avrättningsmaskiner! tacka vet jag att fjanta runt till musik framför en spegel. då känner jag mig inte ett dugg fånig. är jag märklig eller finns det fler därute som är lagda åt det hållet?

om en timme ska jag dit och skuggboxas på bodycombat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0