oh shit!

jo alltså, jag ska ju springa vasastaffeten nu på lördag. efter lite testrundor för att känna på konditionen och benen har jag tänkt att det är luuugnt! men efter ett telefonsamtal från en av mina medlöpare så tänker jag majj gadd ajm gånna daj. och varför denna förändring? jo, jag har bytt sträcka. (varför är jag så snäll för?)

från denna:
 7) Oxberg - Gopshus 4,8 kmLätt kuperad terräng i Vasaloppsleden till Gopshusberget.
 
till denna:
 4) Tennäng - Risberg 6,3 kmTuff myrlöpning uppför. Avslutas med fin teräng i fäbodmiljö.


alltså: TUFF. MYRLÖPNING.UPPFÖR. det är bäst att fäbodarna är jämmerligt fina, om jag ser dom för alla stjärnor som lär dansa framför mina ögon...

jag måste ut och springa. NU!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0