dagens fötter

idag är det nypremiär för dagens fötter och vad passar bättre än att samtidigt visa upp mitt senaste kap? igår svängde jag in på myrorna en snabbis och döm om min förvåning när dessa godbitar hänger där och bara väntar på mig! ett par overknee-höga svart mockastövlar för 150:-, kärlek, som dessutom tillåts av den budgetansvariga (det är ju iofs också jag, men mitt lite strängare jag...)

image90
(kass bild och prickig spegel, i know. men dessa kommer att synas här många fler gånger tror jag...)

jag har länge suktat efter ett par så här höga stövlar men inte hittat några jag gillar till rimligt pris. och nu bara fanns dom här, i min storlek! haha! ingen kan påstå att materiell lycka inte är sann lycka!

Kommentarer
Postat av: Agneta

Skitsnygga! Vilken hejjare du verkar vara på att hitta seconhand-fynd.

2008-02-28 @ 17:56:08
URL: http://atomflickan.blogspot.com
Postat av: annaisaa

agneta: den som söker hon finner! :-)

2008-02-29 @ 13:56:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0