det är ju jobbigt att jobba!

när man har varit ledig från jobb ett tag så känner man att det faktiskt är lite jobbigt. vissa kanske tycker att jag är en gnällis men det är jag inte. jag vill absolut jobba men när man är van att ha hela dagen till förfogande för vad man vill (träna, laga mat, blogga, surfa, handla etc) så känns det lite futtigt att knappt hinna laga middag. sen är jag sån att jag anpassar mig efter den tid jag har. för att inte bli totalt uttråkad när jag är "dagledig" så kan jag dra igång stora projekt som tar flera timmar medan jag kan vara supersnabb och hinna massor när jag väl måste.

eftersom i princip alla på "mitt" jobb är sjuka, eller har sjuka barn, så jobbade jag en timme längre idag och ev. blir det jobb imorgon med. det är så typiskt att det händer NU, när jag egentligen behöver tiden till att packa/städa/flytta. menmen, det är välkommet. inte minst pengarna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0