final countdown

detta är sista veckan jag bor i den här lägenheten. redan i höstas bestämde jag mig för att säga upp den till slutet av februari. egentligen av flera anledningar men främst för att jag vill kunna flytta bums när jag får ett jobb. sen är den lite väl stor och dyr för en person + att jag flyttade hit för att leva tillsammans med någon, inte själv. så i helgen kommer jag att flytta in hos mina föräldrar. det kommer sannerligen att bli en tid av prövningar... sen jag var 19 har jag inte bott hemma mer än 6 månader. vi kommer att gå varandra på nerverna. som tur är bor de i en hyffsat stor villa och jag kommer att återinta mitt gamla rum som är i källaren. det värsta är inte själva flyttandet eller att jag ska försöka komma överens med föräldrarna utan att jag inte flyttar till något utan bara från. i vanliga fall flyttar man ju TILL något, jobb, skola, pojk-/flickvän. men nu flyttar jag bara FRÅN. nej fy, vad det känns olustigt. blä. loser-varning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0