fira fredag

efter en skön slapparstund framför tv:n börjar jag känna mig laddad inför dagens träningspass, Afro Power Dance. där jag tränar kör de ett afro-pass klockan 17.30 på fredagar och det passar mig perfekt såna här dagar när jag bara ska vara hemma och slöa på kvällen. den "riktiga" fredagskänslan vill inte riktigt infinna sig när man är mer eller mindre ledig hela veckan, men med ett träningspass som final på veckan känns det skönt att gå hem och lägga sig framför tv:n med nåt gott att smaska på (känner mig lite sugen på daim idag...).

afro power dance är en störtskön träningsform som man kan anpassa efter dagsformen, känner man sig stark så är det bara att ge järnet och vill man ta det lugnt så funkar det med. jag gillar musiken också, mycket trummor och stark rytm, ibland hamnar man nästan i trance! måste bara komma ihåg att jag ska hinna äta nånting litet innan jag ska iväg... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0