fredagmorgon

jag har inte kommit så långt med mina planer för dagen. har jag några planer? nja, inte direkt, det beror lite på vädret. igår var det så dimmigt och fuktigt ute men det verkar inte vara så idag, jag hoppas på en liten solglimt!

först ska jag ringa lite samtal bla ska jag försöka spåra upp ett brev som jag vet är skickat till min förra adress men eftersom det är över ett år sedan jag flyttade så tror jag att eftersändningen har slutat. sen borde det bli lite städning före lunch. jag är sugen på att promenera till myrorna (ena sidan stan) och jag behöver kopiera mina arbetsgivarintyg (andra sidan stan) så om vädret är schysst kanske det blir mycket promenerat idag! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0