godmorgon världen!

ojojoj, vad jag har sovit gott i natt! förutom att jag vaknade en gång och höll på att dö av att det var så varmt... oftast fryser jag när jag går i säng och bäddar in mig därefter, det får inte finnas några glipor alls. resultatet blir att jag vaknar efter någon timme, het som en kamin och alldeles överhettad. men bortsett från det gick den här natten alldeles för fort. jag är som en gammal tant som vaknar ett par, tre gånger varje natt och oftast innan väckaren ringer, alltså innan 06.20. därför blir jag så förvånad när en hel natt svischar förbi och jag bara har vaknat en enda gång!

idag ska jag kolla upp lite tågbiljetter och förstås fortsätta att söka andra jobb. man vill ju gärna ha lite att välja på + att jag inte tar något för givet. bara för att man ska på intervju betyder det ju inte att man fått jobbet. 




(det kaaan hända att jag äter lite muffins också... )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0