godmorgon

aaah, vad det är skönt att vakna av sig själv och ligga och sträcka på sig i lugn och ro, kanske somna om en liten stund, mmm... strax efter 8 steg jag upp och gjorde lite yoga i nästan en timme. efter en lång dusch sitter jag nu och smaskar i mig frukost framför nyhetsmorgon på TV4. efter reklampausen ska de ha en intervju med gudrun sjödén. även om hennes kläder inte är min stil så gillar jag dom, härliga färger och mönster, gillar dom mer som man gillar konst. när jag var liten älskade jag att kika i hennes kataloger som min mamma alltid fick hem i brevlådan.

efter intervjun med gudrun blir det en promenix till stan för att möta upp systeryster, när nu hon behagar vakna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0