home at last

äntligen klar med dagens etapp av flyttandet! min sötaste och bästaste lilla mamma har sprungit med kartonger som en galning och jag har packat saker och plockat ihop jox. att packa garderober och köksskåp och liknande är ju inte så klurigt. det svåra är ju att få nån struktur på alla småsaker. man har ju liksom inte lypsyl nog för att fylla en kartong, men vad packar man dom med? ehhh... senn är det ju något enklare när man vet att man bara ska flytta saker från punkt A till punkt B. jag kommer ju att ha det mesta nerpackat under en god-knows-how-long period. men jag hoppas att den blir kort!

sen har jag inte lyckats dra igång min trådlösa nätverksanslutning. irriterande att inte ha tillgång till sina favoriter !!! men jag hoppas att det ordnar sig imorgon!

nu ska jag försöka komma iordning i mitt "nya" rum. sen blir det film och kanske nåt litet att smaska på...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0