kan allt bara bli som vanligt, tack?

igår var nog årets längsta dag! iaf för mig. väckarklockan ringde 04.30 och jag låg inte i min säng förrän 00.45. det var en lång dag. men trevlig, intressant och lärorik!

när flyget hade kommit till arlanda hade jag väntetid på nästan 2 timmar till tåget, i dalarna hade jag gott om tid innan intervjun och på kvällen på arlanda hade jag massor med tid. det var bara på kvällen jag blev lite less på att vänta. men då ville jag ju bara hem så det kanske inte är så konstigt! :-) tågresan från och till arlanda var välbehövliga då de innebar sömn! jag sover så bra på allmänna transportmedel, särskilt flyg. det är som att min kropp verkligen vilar ordentligt när den är uppe i luften.

idag tog jag en välbehövlig sovmorgon, ända till klockan 8! sen ska jag ägna dagen åt telefonsamtal och att försöka hitta min kamera och lite andra pinaler som jag saknar. och träna såklart!


Kommentarer
Postat av: Agneta

Hur gick det???

2008-02-28 @ 17:57:39
URL: http://atomflickan.blogspot.com
Postat av: annaisa

agneta: jag vet inte! idag (fredag) betämmer de vilka som ska få tjänsterna. nästa vecka får jag besked av något slag. tyvärr tror jag att det är många som har mer erfarenhet och kompetens än jag men man kan ju ha tur!

2008-02-29 @ 13:54:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0