känn pulsen slå




känn pulsen slå av berny pålsson

den här boken lånade jag på bibblan i måndagskväll. på tisdag förmiddag var den slut. det gjorde alltså ingenting att det var en bok med kort lånetid! boken är grymt bra. jag läste bernys första bok vingklippt ängel för kanske 3 år sedan. jag tyckte att den också var riktigt bra, men den här är bättre. kanske beror det på att jag nu har erfarenheter (arbetat inom socialpsykiatrin) som jag inte hade då? jag tycker att böckerna har lärt mig en hel del om hur verkligheten kan vara när man har psykiska problem, även om jag aldrig kan förstå hur det känns så får jag en bättre bild av hur det kan vara och framförallt hur svårt det är att vid rätt tillfälle få den hjälp som behövs. en tuff bok av en tuff tjej. läs den! (men kanske vingklippt ängel först!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0