litet bo jag sätta vill

jag tar mig en liten paus i allt stök. nu är mina kartonger slut men jag röjer vidare! försöker uppskatta hur många fler kartonger jag kan tänkas behöva... inte så lätt. jag vet att jag är tjatig om detta flyttande men just nu har jag tre saker i huvudet: jobb, flytt och intervjunresan. jag önskar så hett att det ska gå bra och att jag ska få en tjänst på det stället. men då kommer nästa problem- ny bostad.

jag är 27 år  och flyttade hemifrån ordentligt när jag var 21. sen dess har jag flyttat runt en del och aldrig haft tokmycket pengar så nu skulle jag hemskt gärna vilja ha en lägenhet nånstans där jag vet att jag ska bo ett tag så det lönar sig att inreda och bo in sig ordentligt. det gör ju ingenting om jag råkar ha en ok lön så jag kan köpa dom möbler jag vill ha osv. det är väl inte så mycket begärt? eller?

kom på att jag måste gå förbi bibblan när jag går till jobbet. en liiiten omväg blir det men det funkar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0