minishopping

image68 

ibland är cubus en bra affär. som när man hittar en sån här söt och användbar liten blus! (ordet blus ligger för övrigt inget vidare i min mun... "jag tror jag ska ha min nya blus..." nej, det känns inte som något jag kommer att säga) jo, den kostade 50 spänn, i ren bomull förstås!

sen har jag noterat att min mineral foundation från ID börjar sina och eftersom ingredienserna är nästan exakt samma i Isadoras så tänkte jag: 400 kronor, 160 kronor, 400 kronor, 160 kronor, 400 kronor, 160 kronor... 160 kronor. åsså klämde jag i med en concealerpensel också. den lilla svarta grunkan på bilden är ett fodral till kabukiborsten- det fick jag på köpet.

när jag kom hem med mina finfina köp så hade tradera försökt spränga min mailbox. jag hade sju auktioner som gick ut idag och döm om min förvåning när dessa 7 poster ger mig (om allt går som det ska vill säga) nästan 400 kronor. så jag har tom gått plus idag! inte illa för att vara en fattiglapp som inte har fått igång sin a-kassa ännu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0