någon som kan låna ut ett par fräscha lår?

mina ben känns lika stela som om jag var en marmorstaty eller nåt. spinning med fokus på styrka är ej att rekommendera när man redan har träningsvärk i benen! haha, dumma jag. nåja, jag ska ju spendera en stor dela av morgondagen sittandes i olika transportmedel så det gör inte så mycket.

idag är första dagen då jag har känt att solen riktigt värmer! lycka! det droppar från taken och jag har fått vårkänslor! men om detta år är som andra år så är det bara en tidsfråga innan jag hamnar i en "vårsvacka". vårdepression är lite väl att ta i men jag blir ofta lite nere på senvåren. jag upplever att alla andra är så galet lyckliga och pigga och engagerade och bara ääälskar våren! medan jag själv inte alls är så cheerful... jaja, jag ska inte ta ut olyckan i förskott utan njuta av det som är kvar av min vinter och vårvinter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0