några saker till som kom hem till mig

jag köpte en till kofta igår, från lindex. jag stod och velade mellan grå och naturvit. att jag valde grå beror mest på att jag ofta har vita toppar och då är ju grått betydligt mer användbart!

image85 

själva koftan kanske inte är så rafflande spännande, det var mest spetsmönstret jag föll för!

när jag kom hem från stan hade brevbäraren droppat ett paket! min blus som jag budade hem från tradera hade kommit. den är helt underbar! jag har letat liknande på stan och inte hittat någon jag gillar (det kommer säkert senare i vår) men så ramlade jag över denna på tradera när jag letade efter en annan grej! 15 kronor var mitt vinnande bud. 

image87 

(självklart hade jag även fått hm-checkar i posten som jag ju hade kunnat använda vid mitt köp...)

Kommentarer
Postat av: Frida

Superfin blus! och för 15kr?? Det var ett jäkligt bra köp!

2008-02-23 @ 11:03:36
URL: http://surrender.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0