och en sån här

på myrorna hittade jag även en sån här (fast naturvit):

image92 

den låg i sin lilla tygpåse och hade lapparna kvar å allt. perfekt som hemmaslapparstass eller när man sover. jag behöver långärmade pyjamasar eftersom jag slänger iväg mina armar utanför täcket och vaknar av att det värker i dom av köld! denna är perfekt.

det är kul när 2:nd hand-butikerna säljer grejer jag vill ha från butiker som inte finns i min stad. en sån här klänning har jag varit sugen på sen jag såg dom hos sötnöten kerstin i somras. och nu har jag en så tack till vem det nu var som lämnade in sin till myrorna!

Kommentarer
Postat av: Agneta

Ibland har man verkligen flyt!

2008-02-28 @ 17:53:37
URL: http://atomflickan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0