onsdag är min dag

det verkar som om min kropp och min hjärna gillar onsdagar! :-) träningen gick som smort (fastän det var en annan instruktör än förra veckan), lunchen blev god och jag känner mig mindre gnällig än jag gjort på hela senaste veckan.

jag har suttit och försökt få ordning på de papper jag ska skicka in till a-kassan och saknade faktiskt bara ett enda arbetsgivarintyg från de 4 år som gått sen sist jag stämplade! ett mindre mirakel! när jag har fått det ska jag kila förbi mamma på jobbet och kopiera. för visst brukar a-kassan vilja ha in orginalen?

en till rolig sak är att syrran (som är i finland med jobbet) ringde och sa att hon kunde köpa rufus wainwright-linnet från fashion against AIDS åt mig därifrån!

som om det inte vore npg med ljusglimtar för idag så ska jag och en vän på bio ikväll. det blir försoning som planerat. nice. det var toklänge sen jag var på bio sist, minns inte ens vad jag såg för film.

times are good.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0