personal shopper

ibland blir det inte riktigt som man tänkt sig... jag hade trott att jag skulle stöka här hemma idag och kanskekanske gå in till stan en snabbis men icke. på förmiddagen ringde fd sambon och behövde hjälp- han ska på galej i helgen och behövde smakråd för nya kläder. kan man tacka nej till ett sånt erbjudande? att gå i affärer och bara peka på saker nån annan borde köpa? inte jag iaf. så vi har ränt omkring på stan och även varit runt på lite andra ställen typ ÖB osv. för mig som inte har egen bil är det ju sjukt skönt att få göra såna ärenden tillsammans med nån! en riktigt trevlig dag har det alltså varit.

för övrigt är det så himla skönt att att vi kommer bra överens sedan vi flyttade isär. ganska lustigt egentligen men vi har nog roligare tillsammans nu än när vi var ihop !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0