rapport från ingenting

idag har jag mest bara stökat runt bland mina kartonger. jag blev glatt överraskad av att jag faktiskt inte har sååå mycket grejer som man kunnat tro! och jag är bra på att slänga. efter många om och men lyckades jag även boka tågbiljetter till min intervjuresa nästa vecka. hoppas bara att det inte strular när jag ska hämta ut dom bara. det  var år och dar sen jag åkte tåg. det blir nästan som en liten miniminisemester! jag är glad för det lilla these days.

känner lite kanske-kommer-att-få-ont-i-halsen-ont... inte bra. jag som kände mig helpeppad på att träna hårt i veckan. nåväl, kanske måste vila imorgon om det inte går över. nu ska jag parkera mig vid tv:n med en kopp varm choklad. hoppas att det är nåt bra program på G redan nu!

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Åh, jag är värdelös på att slänga - det är ju skitsvårt...

2008-02-18 @ 20:56:09
URL: http://kerstinrosalia.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0