sjukt irriterande

jag brukar inte haka upp mig på småsaker och det som stör mig brukar jag försöka ändra eller komma runt på nåt annat sätt. varje morgon äter jag havregrynsgröt (med en massa andra goa grejer i oxå) med äppelmos och mjölk. jag tycker att det är så gott att jag kan längta efter frukost redan när jag går i säng på kvällen. MEN äppelmosburken irriterar mig till den milda grad att jag nu är redo att hälla över min äppelmos i en annan burk bara för att slippa bli kletig om fingrarna varje morgon. jag förstår inte hur dom tänker? hur jäkla långa skedar tror dom att man har egentligen? eller är det för att man inte ska orka fiska upp sista decilitrarna och köpa en ny burk istället? va? va? ett fall för sverker

image17

dumburken


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0